Bedankt voor de reacties jongens. Ik had beide video's al bekeken voordat ik mijn vraag plaatste. De 3.6 is veel opener en dus gemakkelijk toegang tot de krukaspositiesensor. Wat de andere video betreft, ik ben er vrij zeker van dat dat een voorwielaangedreven 3.2 is. Ik heb een 3.2, 4x4, Trailhawk. Ik ben er vrij zeker van dat ik de sensor heb gevonden (zie foto's) en er is geen manier om erbij te komen zonder de tussenbak te verwijderen. Mijn Haynes-handleiding zegt dat zelfs.
Het slechte is dat ik een misfire aan het achtervolgen ben. Eerste scan zei "Meest waarschijnlijke oplossing" was een O2-sensor. Ik wist dat het een dure route was, maar ik ging toch door en verving alle vier de O2-sensoren. Volgende scan "Meest waarschijnlijke oplossing" was bobine en bougies. Omdat ik ongeveer een jaar geleden alle zes bougies, bobines en inlaatspruitstukpakkingen had vervangen, dacht ik dat het misschien de injectoren waren. Ik heb alle injectoren verwijderd en schoongemaakt. Ik heb ook de o-ringen op elke injector vervangen. Nog steeds misfire. De "Meest waarschijnlijke oplossing" van de nieuwste scan Vervang krukaspositiesensor. Maar hier is het vreemde. De afdruk van de scan luidt "Vervang krukaspositiesensor (CKP)" maar direct daaronder staat "Voorgestelde onderdelen: 1, nokkenaspositiesensor".
Ik ben ten einde raad.