2014+ Jeep Cherokee Forums banner
21 - 40 of 164 Posts
Ik heb zojuist mijn bestuurderskant vervangen nadat mijn camber het afgelopen jaar steeds slechter was geworden. Ik weet niet zeker of u de onderdeelnummers correct hebt geïdentificeerd. Dit is wat ik heb gekocht. Camber en alle uitlijningspunten zijn nu in specificatie.
Image
Toepassingen:L Plus 4x4. Met Tech Connect Package 4x4. Met Tech Connect Package FWD.Verwarrend: PN 05090073AE is voor dezelfde toepassingen maar kost $568,98

Ik heb net mijn bestuurderskant vervangen nadat mijn camber het afgelopen jaar steeds slechter was geworden. Ik weet niet zeker of je de onderdeelnummers correct hebt geïdentificeerd. Dit is wat ik heb gekocht. Camber en alle uitlijningspunten zijn nu in specificatie. View attachment 220482
Toepassingen:
L Plus 4x4. Met Tech Connect Package 4x4. Met Tech Connect Package FWD.

Verwarrend: PN 05090073AE is voor dezelfde toepassingen maar kost $568,98
Hmmmm.

Ik heb de twee van dezelfde reseller vergeleken en goed naar de foto's gekeken:

Nu... de gieting is anders. 073 lijkt 'steviger'. Ze vermelden ook de 073 als compatibel voor 2014 tot 2018, terwijl 071 goed is voor 2014 tot 2022... snap het...

Hmmmm.

Ik heb de twee van dezelfde reseller vergeleken en goed naar de foto's gekeken:

Nu... de gieting is anders. 073 lijkt meer 'stevig'. Ze vermelden ook dat de 073 compatibel is voor 2014 tot 2018, terwijl 071 goed is voor 2014 tot 2022... snap dat...
Het nummer is mogelijk vervangen en het onderdeel is heel iets veranderd

Ben hier net doorheen gegaan en wilde graag delen hoe ik dit heb gedaan.
Ik heb de bovenste bussen verwijderd met een kogelgewrichtverwijderaar en ben naar Napa gegaan om iets soortgelijks te vinden. Wat ik vond is 267-4492. Het is hetzelfde type bus, de breedte en boutmaat zijn hetzelfde, maar hij is iets groter. Ik heb een cilinderhoner gebruikt om het gat iets groter te maken. Ongeveer 0,01 en kon het er toen met wat warmte in persen. Zal foto's van de maten plaatsen. Afbeelding van de hieronder geïnstalleerde bus View attachment 217815
View attachment 217817
View attachment 217818
View attachment 217816
View attachment 217814
Bedankt voor het schrijven! Erg behulpzaam. Weet jij of iemand hier wat we kunnen gebruiken om ook de onderste bus te vervangen? De mijne is in behoorlijk slechte staat en ik wil ze allemaal tegelijk doen. Bedankt op voorhand!

Het nummer is mogelijk vervangen en het onderdeel is iets gewijzigd
Hoi allemaal, ik ben hier veel mee bezig geweest. De 70ae en 71ae zijn voor offroad en de 72ae en 73ae zijn voor sda normale vering voor zover ik kan zien. Het is nergens op gebaseerd, aangezien de normale 72, 73 aanzienlijk meer kosten. Geciteerd 1300,00 euro per stuk bij de dealer. Ze kunnen echter elke prijs zeggen die ze willen, want ze zijn als eenhoorns en bestaan niet (ik overdrijf), maar de backorders zijn gek zonder datum van terugkomst op voorraad. Ik heb een set gevonden bij een recycler met minder dan 100 km en een tiende van de prijs. Ik deel gewoon wat ik heb gevonden

Hallo Cscott4758, bedankt voor je berichten, ik zit in hetzelfde schuitje, Canada, Ontario, de dealer wil $1700 om de rechter achterknokkel te vervangen en net als jij geen voorraad/achterstand.
Ik zou graag een recycler/wrak willen overwegen, zoals jij deed. Zou je kunnen delen wie de recycler was, zodat ik kan kijken of ze me kunnen helpen?

Ik hoop alleen de bussen te vervangen.
DORMAN heeft een kit met 3 bussen, DORMAN BKK82685, heb nog geen prijs of voorraad gevonden
website pagina

Mijn plan is om een beschadigde/gesloopte te halen en deze daarop te vervangen en vervolgens op het voertuig te plaatsen. Ik wil niet het risico lopen de bus op het voertuig te beschadigen en dan geen rijsituatie te hebben.

Net bedacht, Cscott4758, heb je je oude nog? Ik zou ze van je kunnen kopen en experimenteren en dan aan het forum rapporteren hoe het ging.

Ik hoop gewoon de bussen te vervangen.
DORMAN heeft een kit met 3 bussen, DORMAN BKK82685, heb nog geen prijs of voorraad gevonden
website pagina

Mijn plan is om een wrak/gesloopt exemplaar te halen en deze daarop te vervangen en ze dan op het voertuig te plaatsen. Ik wil niet het risico lopen de bussen op het voertuig te beschadigen en dan in een situatie terecht te komen waarin ik niet kan rijden.

Het schoot me net te binnen, Cscott4758, heb je je oude nog? Ik zou ze van je kunnen kopen en experimenteren en dan aan het forum kunnen rapporteren hoe het is gegaan.
Ik laat ze volgende week vervangen, als je in de buurt van Windsor, Ontario bent, zijn ze van jou.

Hoi Cscott4758, bedankt voor je berichten, ik zit in hetzelfde schuitje, Canada, Ontario, de dealer wil $1700 om de rechter achterknokkel te vervangen en net als jij geen voorraad/achterstand.
Ik zou graag een recycler/wrecker overwegen, zoals jij deed. Zou je kunnen delen wie de recycler was, zodat ik kan kijken of ze me kunnen helpen?
Charlie123, Hanks auto wrecker in St Clement Ontario had mijn set. Als je off-road vering hebt, dan heeft Dover Auto Wrecker in Chatham Ont, een voertuig onder de 100k voor minder dan 200,00 per kant denk ik. De mijne is standaard SDA vering. Het andere dat ik deed was een onderdelenafdeling van een dealer bellen en hen mijn VIN en de VIN van de wrak geven om er zeker van te zijn dat ze dezelfde vering hadden. Ik hoop dat dat helpt.

Ik laat ze volgende week vervangen, als je in de buurt van Windsor, Ontario bent, zijn ze voor jou
Hallo CScott4758, ik waardeer je aanbod, ik kom graag je oude ophalen. Mijn mobiele nummer is 519-872-7762, ik ben in de buurt van Londen. Heb je ze al verwisseld? Heeft het het probleem opgelost? Zo niet, dan kan ik proberen de nieuwe bussen te plaatsen en te kijken of dat werkt en je mijn set teruggeven. Ik heb een hydraulische pers. Ik heb de bussenset besteld bij NAPA, maar ze zijn nog niet binnen.

Ik ben in Ontario en heb net het slechte nieuws gekregen over mijn 2016 Trailhawk. Beide achterste fuseekogelbussen/spindels zijn kapot. $1300 per stuk en niet op voorraad!
Ik zou ook de sloop kunnen proberen.
Enkele geweldige info hier - bedankt!

21 - 40 of 164 Posts