Dit is een van mijn berichten:
ontluchtingsbuis in LR-wielkast
Dit is mijn bericht over het isoleren van de uitlaatpijp.
Achteras huilen
Naar mijn mening heeft het isoleren van de uitlaatpijp na het doen geen nuttig doel.
Verwijs naar uw laatste foto hierboven:
De ontluchting met de rode dop is voor het tandwieloliegedeelte van de RDM en ontlucht naar de linker achterwielkast achter het spatpaneel.
De ontluchting op de zwarte afdekking is voor de ATF-kamer, ik weet niet waar deze naar ontlucht.
Uitlaatwarmte draagt niet bij aan het opbouwen van druk in de RDM, dat heb ik getest.
De asafdichtingen aan de linker- en rechterkant zijn hetzelfde. De reden waarom de linkerkant huilt/lekt, is omdat het oliepeil aan de linkerkant hoger is.
Dit komt omdat de olie langzaam van de rechterkant naar de linkerkant migreert.
Toen ik beide kanten volledig tot aan de bodem van de vulgaten had gevuld. De volgende keer dat ik olie toevoegde, stroomde de olie uit de linkerkant. Ik moest olie aan de rechterkant toevoegen.
Als u de linker vulplug verwijdert en er komt geen olie uit, dan is deze echt laag en is de rechterkant waarschijnlijk bijna leeg.
Meet bij het toevoegen van tandwielolie hoeveel u afzonderlijk aan de linker- en rechterkant toevoegt.
U zou meer aan de rechterkant moeten kunnen toevoegen dan aan de linkerkant, zo niet, dan is de unit waarschijnlijk bijna leeg.
Gebruik de meetmarkeringen aan de zijkant van de fles.
Ga door en voeg tandwielolie toe aan beide kanten, denk positief.