2014+ Jeep Cherokee Forums banner
141 - 160 of 317 Posts
Discussion starter · #143 ·
Hoi, werkt de 2015 jeep cherokee climate control (niet-dual) met deze cc3 2k unit en werken alle bekende functies? Ik heb een advertentie gezien waarin stond dat je het niet moet kopen als je dit type HVAC hebt, maar ik weet niet zeker of het al compatibel is met de laatste upgrades, bedankt op voorhand.
Op de T'EYES-website voor Cherokee KL staat voor de HVAC:

Image

Nu is de vraag of "zie de temp" alleen het nummer betekent of alles (alle HVAC-bedieningselementen zoals lamellenposities, ventilatorsnelheid etc.).

Discussion starter · #144 ·
Ik zou denken dat het wel zo zou zijn. Ik heb een foto van de mijne naar T'Eyes gemaild om er zeker van te zijn. Ze reageerden vrij snel.
Hey Steve, dit is goed nieuws. Kun je precies delen wat ze (T'EYES) hebben gezegd? Op hun website staat nog steeds dat ze de enkele automatische klimaatregeling niet ondersteunen, dus het zou goed zijn om te bevestigen dat het nu officieel wordt ondersteund. Bedankt

Hey Steve, this is good news. Can you share exactly what they (T'EYES) said? Their website still says they don't support the single automatic climate control so it would be good to confirm it's officially supported now. Thx
Ik heb een foto van mijn opstelling gestuurd, die volledig handmatige bedieningselementen heeft. Ik zeg maar dat ik ze een foto zou sturen. Ze hebben misschien een oplossing.

Discussion starter · #147 ·
Ik heb mijn unit al bijna een jaar. Ik ben er dol op. Ik probeer er een sub in te bedraden, maar ik zie geen aansluitingen aan de achterkant die zijn gemarkeerd als subwooferuitgang. Heeft iemand advies?
Hoi @Mvanmol, Heb je een CC3 of CC2? De CC3 heeft een RCA-harnas dat in connector "L" wordt gestoken. Het heeft RCA-uitgangen (om naar een externe versterker te gaan) en subwooferuitgang. Je kunt dat gebruiken om naar je subwoofer te gaan. Ik heb een RockPort Ghost v2 reservewiel-subwoofer die deze uitgang [RCA] kan gebruiken of ik kan aftappen van de achterste luidsprekerlijnen.

Image

De mijne is prima, helemaal geen problemen. Ik ben het gewoon aan het uitbreiden met dingen die de standaard uConnect 8.4 niet kon ondersteunen (bijv. 1080p achteruitrijcamera, 2e camera aan de voorkant, enz.)

En mijn unit is er eigenlijk een van de nieuwere, de CC3 2K. Ik heb hem ongeveer 4 maanden geleden gekregen, net nadat ze hem introduceerden. De ventilator zit intern in de behuizing en ja, ik kan de microfoon in de software uitschakelen en een externe microfoon gebruiken (het is niet nodig om de ingebouwde microfoon te verwijderen). Je weet dit waarschijnlijk wel, maar je kunt een 2K-scherm kopen voor je originele CC3 om het naar 2K-resolutie te brengen als je wilt. Ik kan bevestigen dat het superscherp is, maar na het te hebben gehad, moet ik zeggen dat het voor een auto overdreven is. Heb ik uiteindelijk ooit een 2K-film bekeken of YouTube in 2K in mijn auto willen zien?? Nee. Bovendien zijn de lettertypen kleiner bij 2K, dus voor oudere ogen zoals de mijne is het moeilijker om kleine tekst standaard te lezen (ik heb de lettergrootte vergroot om dit te compenseren, maar nogmaals, ik zou niet zeggen dat de 2K een doorslaggevende functie is. Het originele scherm is al zo mooi dat het een enorme verbetering is ten opzichte van de standaard uConnect of alle andere van derden met kleinere 7/8/9" schermen).
Ja, ik heb eerlijk gezegd geen behoefte of wens voor zo'n scherm met hoge resolutie in mijn auto, ik denk dat degene die ik momenteel heb meer dan goed genoeg is. Gewoon erg frustrerend dat de mogelijkheid om de microfoon uit te schakelen beschikbaar is op het nieuwere model, maar niet op het oude dat waarschijnlijk niet lang nadat ik de mijne kocht uitkwam. Ik ben er zo goed als mee gestopt om mijn telefoon te verbinden met de bluetooth in mijn auto omdat iedereen klaagt over de microfoonkwaliteit. Het lijkt gek om geen software-optie te kunnen toevoegen om deze uit te schakelen, maar de nieuwe kan /schouderophalen

Discussion starter · #149 ·
Ja, ik heb eerlijk gezegd geen behoefte of verlangen naar zo'n high-res scherm in mijn auto, om eerlijk te zijn. Ik denk dat degene die ik momenteel heb meer dan goed genoeg is. Gewoon erg frustrerend dat de mogelijkheid om de microfoon uit te schakelen beschikbaar is op het nieuwere model, maar niet op het oude model dat waarschijnlijk niet lang nadat ik de mijne kocht uitkwam. Ik ben zo goed als gestopt met het verbinden van mijn telefoon met de bluetooth in mijn auto omdat iedereen klaagt over de microfoonkwaliteit. Het lijkt gek om deze optie niet via software uit te kunnen schakelen, maar de nieuwe kan het wel /schouderophalen
Ik begrijp je. Er zijn echter een paar video's over hoe je het microfoonelement kunt verwijderen (waarschijnlijk desolderen of de draden doorknippen). Als ze een video hebben uitgebracht, is het waarschijnlijk eenvoudig. Als je ooit tijd over hebt, overweeg het dan eens. Dan zou je een externe microfoon kunnen gebruiken en deze plaatsen waar je wilt voor de beste opname.

Slechts een gedachte...

Hoi @Mvanmol, Heb je een CC3 of CC2? De CC3 heeft een RCA-harnas dat in connector "L" past. Het heeft RCA-uitgangen (voor aansluiting op een externe versterker) en een subwoofer-uitgang. Je kunt dat gebruiken om naar je subwoofer te gaan. Ik heb een RockPort Ghost v2 reservewiel subwoofer die deze uitgang [RCA] kan gebruiken of ik kan de achterste luidsprekerlijnen aftappen.

View attachment 225533
Zou dezelfde vraag stellen.

Bedankt voor de link. Ik zal het aan Dan vragen.

Ik heb beide camera's van Teyes. De achterkant heeft een veel betere beeldkwaliteit dan de fabriek, vooral 's nachts. Ziet er zeker uit als 1080p. Erg blij dat ik de installatie heb gedaan. Gebruik de bedradingsset van Teyes. De standaard elektrische bedrading werkt niet. Ik heb de draden van binnenuit de achterklep, omhoog door de rubberen buis in het voertuig en vervolgens naar voren geleid.
Ik heb deze houder gebruikt; Achteruitrijcamera beugel

De dashcam is USB. Teyes dringt erop aan dat je hun camera moet gebruiken, hoewel ik er veel op Ebay heb gezien waarvan ik denk dat ze zouden kunnen werken. Zoals deze: Dashcam Specificaties lijken hetzelfde te zijn, behalve dat Teyes zegt dat hun sensor van Sony is......... :unsure:
De app om toegang te krijgen tot en video op te nemen is de "DVR". In principe plug-and-play. Ik zou hem echter niet aan de buitenkant monteren, hij is niet gemaakt om blootgesteld te worden aan weersomstandigheden etc.
Heb je de 6,8 mm kabelboom of de 10 mm kabelboom gekregen?

Discussion starter · #153 ·
Is er iemand die de standaard achteruitrijcamera heeft vervangen door een 1080p camera? Zo ja, leg dan het proces uit. Alvast bedankt.
Ik denk dat sommige mensen een externe 1080p camera hebben toegevoegd en nieuwe draden naar hun head unit hebben getrokken (op AliExpress is er een Cherokee kentekenplaatlamp die een geïntegreerde camerahouder in de plastic rand heeft gegoten).

Ik heb een 1080p AHD camera gekocht die ik later deze maand ga proberen om daadwerkelijk in mijn bestaande Cherokee camera spot te monteren om te zien of de bestaande bedrading gebruikt kan worden (ik heb het schema met de pin-outs van de bedrading. Alle benodigde draden zijn aanwezig, het is een kwestie van aftappen in de hoofdbedrading aan de achterkant van de radio. Bij het vervangen van de head unit door bijvoorbeeld de T'EYES CC3 2k (wat een high res, 2k scherm is), maakt de standaard CVBS camera (met zijn 420 resolutielijnen) geen gebruik van het high resolution scherm.

Ik denk dat sommige mensen een externe 1080p-camera hebben toegevoegd en nieuwe draden naar hun head unit hebben getrokken (op AliExpress is er een Cherokee-kentekenplaatlamp die een geïntegreerde camerahouder in de plastic rand heeft gegoten).

Ik heb een 1080p AHD-camera gekocht die ik later deze maand ga proberen om daadwerkelijk in mijn bestaande Cherokee-cameraplek te monteren om te zien of de bestaande bedrading kan worden gebruikt (ik heb het schema met de pin-outs naar de bedrading. Alle benodigde draden zijn aanwezig, het is een kwestie van aftappen in de hoofdbedrading aan de achterkant van de radio. Bij het vervangen van de head unit door bijvoorbeeld de T'EYES CC3 2k (wat een high-res, 2k scherm is), maakt de standaard CVBS-camera (met zijn 420 resolutielijnen) geen gebruik van het high-resolution scherm.
Gebruiker @hexrays citeerde: (zegt dat de standaard bedrading niet werkt)
hexrays zei:
Bedankt voor de link. Ik zal het aan Dan vragen.

Ik heb beide camera's van Teyes. De achterkant heeft veel betere beeldkwaliteit dan de fabriek, vooral 's nachts. Ziet er zeker uit als 1080p. Erg blij dat ik het werk in de installatie heb gestoken. Gebruik de bedradingsset van Teyes. Standaard elektrische bedrading werkt niet. Ik heb de draden van binnenuit de achterklep, omhoog door de rubberen buis in het voertuig en vervolgens naar voren getrokken.
Ik heb deze houder gebruikt; Achteruitrijcamera beugel

Hallo, weet iemand hoe ik deze problemen kan oplossen? Mijn CarPlay-scherm is enorm in vergelijking met wat ik online heb gezien en ik weet niet zeker hoe ik de grootte moet aanpassen. Ook worden er geen pictogrammen weergegeven nadat ik op het menupictogram (hieronder omcirkeld) heb geklikt om alle apps te tonen, het scherm wordt zwart en keert terug naar het hoofdscherm.

Bewerken: Ik heb het opgelost.

Hoe is de geluidskwaliteit van handsfree bellen op dit apparaat? Ik heb gelezen dat de oudere 1080 CC3 problemen had met de interne microfoon en dat de geluidskwaliteit slecht was (gedempt klinkend) voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Ik heb een recensie bekeken van een persoon die de vorige generatie CC3 vergeleek met de 2K en ze zeiden dat de nieuwere beter was. Maar ik wil hier graag recensies van meer mensen horen.

Discussion starter · #158 ·
Hoe is de geluidskwaliteit van handsfree bellen op dit apparaat? Ik heb gelezen dat de oudere 1080 CC3 problemen had met de interne microfoon en dat de geluidskwaliteit slecht was (gedempt klinkend) voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Ik heb een recensie bekeken van een persoon die de vorige generatie CC3 vergeleek met de 2K en ze zeiden dat de nieuwere beter was. Maar ik wil hier graag meer recensies van meer mensen horen.
Ik heb de 2k. De audiokwaliteit met de ingebouwde microfoon is goed. Nadat ik hem had geïnstalleerd, belde ik vrienden en vroeg naar de kwaliteit en zeiden allemaal dat ze me zonder problemen konden horen.

Later heb ik een goedkope externe microfoon van $3 van AliExpress aangesloten en zoals bij elke externe microfoon was het nog beter.

Kortom, ja, er waren meldingen dat de oudere CC3 niet de beste microfoonopname had. De 2k (die ik heb) lijkt dat te hebben opgelost. Maar zoals bij de meeste systemen is een externe microfoon het beste (net als bij de standaard Cherokee uConnect zit de microfoon in de achteruitkijkspiegel).

Ik heb de 2k. De audiokwaliteit met de ingebouwde microfoon is goed. Nadat ik hem had geïnstalleerd, belde ik vrienden en vroeg naar de kwaliteit en zeiden allemaal dat ze me zonder problemen konden horen.

Later heb ik een goedkope externe microfoon van $3 van AliExpress aangesloten en zoals met elke externe microfoon was het nog beter.

Kortom, ja, er waren meldingen dat de oudere CC3 niet de beste microfoonopname had. De 2k (die ik heb) lijkt dat te hebben opgelost. Maar zoals bij de meeste systemen is een externe microfoon het beste (net als bij de standaard Cherokee uConnect, de microfoon zit in de achteruitkijkspiegel)
Ik gebruik het tijdens het rijden, ik voer Zoom-gesprekken naar Brazilië om met mijn familie te praten, waarbij ik de Bluetooth-verbinding gebruik die de microfoon en luidsprekers van de CC3-eenheid verbindt, mijn dochter zegt dat de geluidskwaliteit "redelijk" is, ze kan me zonder problemen horen, maar de spraakkwaliteit lijkt op een telefoongesprek, niets alarmerends, maar wel voldoende.

Discussion starter · #160 ·
Ik gebruik het tijdens het rijden, ik voer Zoom-gesprekken naar Brazilië om met mijn familie te praten, via de Bluetooth-verbinding die de microfoon en luidsprekers van de CC3-eenheid verbindt, mijn dochter zegt dat de geluidskwaliteit "redelijk" is, ze kan me zonder problemen horen, maar de spraakkwaliteit lijkt op een telefoongesprek, niets alarmerends, maar voldoende.
Ja, het CC3-model dat je hebt, is dus de eerdere versie met de microfoon die volgens mij op de printplaat is gesoldeerd. Er is een video die ik heb gezien waarin wordt getoond hoe je deze kunt uitschakelen als je ooit besluit om voor een externe microfoon te gaan.

141 - 160 of 317 Posts