2014+ Jeep Cherokee Forums banner
121 - 140 of 317 Posts
Discussion starter · #121 ·
Goedemorgen, bedankt voor de info. Het gebeurde net dat ik een firmware-update wilde uitvoeren en dat er elke keer fouten optreden. Ik heb de fabrieksreset gedaan vóór de firmware-updatepoging, gecontroleerd of mijn USB-drive is geformatteerd naar FAT32, twee verschillende USB-drives geprobeerd, maar geen succes. Ik heb een e-mail naar Dan gestuurd en wacht op zijn antwoord. Ik heb in het verleden geen problemen gehad met het uitvoeren van firmware-updates, dus dit is een beetje intrigerend.
De plot wordt dikker....! 😂 Misschien wat KGB- of CCP-ransomware erop!
Natuurlijk een grapje :cool: Reageer alsjeblieft wat je van Dan hoort. (y)

De plot wordt dikker....! 😂 Misschien wat KGB- of CCP-ransomware erop!
Natuurlijk een grapje :cool: Reageer alsjeblieft wat je van Dan hoort. (y)
De update is geïnstalleerd. Ik weet niet zeker wat het probleem was, maar ik ben uiteindelijk naar deze site gegaan: Teyes en heb de update gedownload en uitgepakt naar mijn flashdrive. Ik heb de CC3 uit het dashboard gehaald en de stekker voor USB1 verwijderd, die wordt gebruikt voor de camera aan de voorkant. De enkele USB-kabel en vervolgens de flashdrive aangesloten. Update geslaagd!
Dus nu ben ik weer dingen naar mijn zin aan het instellen. Zal de radiozender later behandelen.

• Like
Reactions: Gary Kline
Discussion starter · #124 ·
De update geïnstalleerd. Ik weet niet zeker wat het probleem was, maar ik ben uiteindelijk naar deze site gegaan: Teyes en heb de update gedownload en uitgepakt naar mijn flashdrive. Ik heb de CC3 uit het dashboard gehaald en de stekker voor USB1 verwijderd, die wordt gebruikt voor de camera aan de voorkant. De enkele USB-kabel en vervolgens de flashdrive aangesloten. Update succesvol!
Dus nu ben ik alles weer naar mijn zin aan het instellen. Zal me later bezighouden met het radiostation.
Goed nieuws tot nu toe. (y) Voordat je hem weer in het dashboard plaatst, probeer dan misschien de voedings- en antennedraden (coax) te bewegen om te zien of er een losse verbinding is.

Nieuw audioprobleem na de laatste firmware-update:

Ik heb de CC3 al ongeveer een jaar in mijn 2015 Jeep Cherokee KL. Onlangs doken er twee problemen op. De laatste afbeelding op de Teyes achteruitrijcamera bleef ongeveer 50 seconden na het achteruitrijden weergegeven. Tijdens het diagnosticeren van het probleem ontdekte ik dat mijn Teyes dashcam ook niet functioneerde. Ik heb de nieuwste firmware bijgewerkt, wat mijn probleem met de achteruitrijcamera oploste. Ik denk dat de dashcam bezweken is aan de hete zon, maar weet het niet zeker. Ik heb Dan gemaild en hij heeft ermee ingestemd de dashcam te vervangen.
Nadat ik de camera op het postkantoor had afgeleverd, stapte ik terug in de auto en ontving ik een sms. Het volume was een beetje laag (nog steeds aan het tweaken na de nieuwe firmware), dus ging ik naar de volumeregelaar om aanpassingen te maken. Er veranderde niet veel, dus probeerde ik opnieuw op te starten, denkend dat dit mogelijk nodig was na het maken van de wijzigingen. Na het opnieuw opstarten, helemaal geen audio, van wat dan ook!

Ik kwam thuis en trok hem uit het dashboard om de aansluitingen te controleren. Losgekoppeld - opnieuw aangesloten etc. Stroom opnieuw aansluiten, opgestart en hetzelfde, geen audio. Het was vandaag rond de 100 graden en ik stond in mijn garage te zweten, dus besloot ik een pauze te nemen. Ging er een paar uur later weer naar terug en voilà! Audio werkt!
Ik vraag me af of iemand dit heeft ervaren en of het met hitte te maken zou kunnen hebben?

Discussion starter · #126 ·
Nieuw audioprobleem na de laatste firmware-update:

Ik heb de CC3 ongeveer een jaar in mijn 2015 Jeep Cherokee KL. Er doken onlangs twee problemen op. De laatste afbeelding op de Teyes-achteruitrijcamera bleef ongeveer 50 seconden nadat ik achteruit had gereden, weergegeven. Tijdens het diagnosticeren van het probleem ontdekte ik dat mijn Teyes-dashcam ook niet werkte. Ik heb de nieuwste firmware bijgewerkt, waardoor mijn probleem met de achteruitrijcamera is opgelost. Ik denk dat de dashcam bezweken is aan de hete zon, maar ik weet het niet zeker. Ik heb Dan gemaild en hij heeft ermee ingestemd de dashcam te vervangen.
Nadat ik de camera op het postkantoor had afgeleverd, stapte ik weer in de auto en ontving ik een sms. Het volume was een beetje laag (nog steeds aan het tweaken na de nieuwe firmware), dus ging ik naar de volumeregelaar om aanpassingen te maken. Er veranderde niet veel, dus probeerde ik opnieuw op te starten, denkend dat dit mogelijk nodig was na het maken van de wijzigingen. Na het opnieuw opstarten, helemaal geen audio, van wat dan ook!

Ik kwam thuis en haalde hem uit het dashboard om de aansluitingen te controleren. Uitgeplugd - opnieuw aangesloten etc. Stroom opnieuw aansluiten, opgestart en hetzelfde, geen audio. Het was vandaag ongeveer 100 graden en ik stond in mijn garage te zweten, dus besloot ik een pauze te nemen. Ging er een paar uur later naar terug en voilà! Audio werkt!
Ik vraag me af of iemand dit heeft meegemaakt en of het met hitte te maken zou kunnen hebben?
Ik heb hitt gerelateerde problemen met mijn niet-T'EYES dashcam. Als hij te lang in de zon heeft gestaan, schakelt hij thermisch uit totdat hij afkoelt, vergelijkbaar met hoe een laptop, als hij heet draait en de ventilator hem niet koel kan houden, onbetrouwbaar wordt totdat hij uiteindelijk gewoon uitschakelt. Laat hem afkoelen en hij komt weer prima terug. Let op de T'EYES-website, er is een specifieke patch met betrekking tot "JEEP / Geen audio". Er is geen aanvullende informatie, dus Dan moet mogelijk de puntjes op de i zetten over wanneer deze nodig is. Hier zijn twee links om te controleren of dit overeenkomt met wat u beschreef.

Jeep Audio Fix - T'EYES

Vraag:
Heb je BEIDE de T'EYES achteruitrijcamera en de USB voorruitcamera?? Zo ja, hoe is de helderheid van de achteruitrijcamera (hij zou 1080p moeten zijn, toch?)

Ook als je de dashcam hebt, is deze dan USB? Welke app gebruik je op de CC3 om er toegang toe te krijgen? Ik probeer uit te zoeken of ik hem moet kopen en in mijn grille moet monteren als, zeg, een parkeercamera aan de voorkant. Sluit hij gewoon aan op de T'EYES en "werkt"?

Ik heb hittegerelateerde problemen met mijn niet-T'EYES dashcam. Als hij te lang in de zon heeft gestaan, schakelt hij thermisch uit totdat hij afkoelt, vergelijkbaar met hoe een laptopcomputer, als hij heet draait en de ventilator hem niet koel kan houden, onbetrouwbaar wordt totdat hij uiteindelijk gewoon uitschakelt. Laat hem afkoelen en hij komt weer prima terug. Let op de T'EYES-website, er is een specifieke patch met betrekking tot "JEEP / Geen audio". Er is geen aanvullende informatie, dus Dan moet mogelijk de puntjes op de i zetten over wanneer deze nodig is. Hier zijn twee links om te controleren of dit overeenkomt met wat u beschreef.

Jeep Audio Fix - T'EYES

Vraag:
Heb je BEIDE de T'EYES achteruitrijcamera en de USB voorruitcamera?? Zo ja, hoe is de helderheid van de achteruitrijcamera (hij zou 1080p moeten zijn, toch?)

Ook als je de dashcam hebt, is deze dan USB? Welke app gebruik je op de CC3 om er toegang toe te krijgen? Ik probeer uit te zoeken of ik hem moet kopen en in mijn grille moet monteren als, bijvoorbeeld, een parkeercamera aan de voorkant. Werkt hij gewoon door hem in de T'EYES te steken?
Bedankt voor de link. Ik zal het aan Dan vragen.

Ik heb beide camera's van Teyes. De achterste heeft een veel betere beeldkwaliteit dan de fabriek, vooral 's nachts. Ziet er zeker uit als 1080p. Erg blij dat ik de installatie heb gedaan. Gebruik de bedradingsset van Teyes. Standaard elektrische bedrading werkt niet. Ik heb de draden van binnenuit de achterklep, omhoog door de rubberen buis in het voertuig en vervolgens naar voren geleid.
Ik heb deze houder gebruikt; Achteruitrijcamera beugel

De dashcam is USB. Teyes dringt erop aan dat je hun camera moet gebruiken, hoewel ik er veel op Ebay heb gezien waarvan ik denk dat ze zouden kunnen werken. Zoals deze: Dash Camera Specificaties lijken hetzelfde te zijn, behalve dat Teyes zegt dat hun sensor van Sony is......... :unsure:
De app om toegang te krijgen tot en video op te nemen is de "DVR". In principe plug-and-play. Ik zou hem echter niet aan de buitenkant monteren, hij is niet gemaakt om blootgesteld te worden aan weersomstandigheden etc.

Attachments

• Like
Reactions: LeoKnightas
Ik heb mijn firmware niet aangeraakt sinds ik de unit heb geïnstalleerd. Wat er ook op stond, heeft voor het grootste deel goed gewerkt, dus ik ben bang om het aan te raken en problemen te riskeren. Ik heb gelezen over problemen met bluetooth die niet werkten na een update omdat het configuratiebestand informatie over de BT-adapter miste, dus ik voel me gewoon prettig bij het gebruiken van wat werkt.

Ik weet dat ik af en toe kleine problemen heb gehad met audio die niet werkte. Misschien eens in de 50 keer dat ik mijn auto aanzet, werkt de audio helemaal niet, of het nu Sirius, Google Maps of lokale bestanden zijn, enz. Ik ontdekte dat als dit gebeurt, ik gewoon de head unit opnieuw moet opstarten (niet de auto uitzetten, maar gewoon opnieuw opstarten via de stroomopties) en na het opnieuw opstarten werkt alles prima. Dit was een van mijn weinige kleine problemen, het andere was dat het soms, als ik rijd, lijkt alsof de head unit willekeurig een app opent. Soms is het de BT-telefoon-app en krijg ik een toetsenbord om een nummer in te voeren en andere keren opent het de videospeler-app en begint het het laatste item af te spelen dat ik daar had afgespeeld, maar dit waren vrij kleine problemen en ik wilde het niet riskeren om de firmware aan te raken.

Ik was eigenlijk geïnteresseerd in het updaten van de FW omdat ik had gelezen over een nieuwe FW die de optie gaf om de interne microfoon uit te schakelen en alleen een externe te gebruiken, maar na verder onderzoek is er blijkbaar een nieuwe CC3-unit die ze eerder dit jaar zijn gaan maken en die een ander ontwerp aan de achterkant en een ander moederbord heeft en je kunt de microfoon alleen op dat model uitschakelen, terwijl ik de microfoon zou moeten desolderen of andere dingen zou moeten doen, dus ik heb de update niet uitgevoerd omdat ik het gevoel heb dat ze alleen maar meer/andere hoofdpijn met zich meebrengen.

Ik hoop dat je je problemen kunt oplossen. Ik ben er nog steeds blij mee en zou het nog steeds aanbevelen, vooral nu er blijkbaar een nieuw model is waarbij je de microfoon kunt uitschakelen in plaats van hem fysiek te moeten vernietigen, wat me gewoon belachelijk lijkt.

Mijn voornemen om te updaten naar de nieuwste firmware was om een probleem met mijn achteruitrijcamera te corrigeren, wat het ook deed. Ik weet echter niet zeker of de nieuwe firmware mijn audioverlies heeft veroorzaakt, of dat het gerelateerd is aan hitte (het is hier meer dan 37°C geweest) of gewoon toeval is.
Ik ben het ermee eens, als dingen correct werken, waarom zou je er dan mee rommelen?
Ik vind het echter wel leuk om te knutselen, ook al kan het problemen veroorzaken, er is altijd wel iets te leren.

Discussion starter · #130 ·
Bedankt voor de link. Ik zal het aan Dan vragen.

Ik heb beide camera's van Teyes. De achterste heeft een veel betere beeldkwaliteit dan de fabriek, vooral 's nachts. Ziet er zeker uit als 1080p. Erg blij dat ik de installatie heb gedaan. Gebruik de bedradingsset van Teyes. De standaard elektrische bedrading werkt niet. Ik heb de draden van binnenuit de achterklep, omhoog door de rubberen buis in het voertuig en vervolgens naar voren geleid.
Ik heb deze houder gebruikt; Achteruitrijcamera beugel

De dashcam is USB. Teyes dringt erop aan dat je hun camera moet gebruiken, hoewel ik er veel op Ebay heb gezien waarvan ik denk dat ze zouden kunnen werken. Zoals deze: Dash Camera Specificaties lijken hetzelfde te zijn, behalve dat Teyes zegt dat hun sensor Sony is......... :unsure:
De app om toegang te krijgen tot en video op te nemen is de "DVR". In principe plug and play. Ik zou hem echter niet aan de buitenkant monteren, hij is niet gemaakt om blootgesteld te worden aan weersomstandigheden etc.
Bedankt @hexrays. Nu ik een 1080p + scherm op mijn T'EYES heb, wil ik graag de hogere resolutie achteruitrijcamera met de betere nachtprestaties dan de fabriek. Ik wil ook profiteren van de AHD-afbeelding die de T'EYES ondersteunt in plaats van de huidige CVBS lagere resolutie.
Ik heb twee weken geleden een vervangende camera besteld op AliExpress. Ik zag de kentekenplaathouder en het is zeker interessant, maar ik ga een iets andere route. Ik ga de ingebouwde achteruitrijcamera verwijderen en de nieuwe AHD 1080p op dezelfde plaats monteren. Ik zal een beugel voor de binnenkant moeten maken om hem vast te houden of, eerlijk gezegd, ik kan gewoon constructielijm gebruiken om hem permanent in het gat te monteren.

Voor de camera aan de voorkant heb ik er een besteld op AliExpress die er hetzelfde uitzag voor $ 18. Ik dacht dat als het niet werkte, het ergste was dat ik $ 18 kwijt zou zijn! Ik ben het met je eens over de "hun sensor is Sony....". 😏 "Sony made in Guangzhou"

Image

--------------------------------------------

Image

Image

Image

Discussion starter · #131 ·
Mijn bedoeling om te updaten naar de nieuwste firmware was om een probleem met mijn achteruitrijcamera te corrigeren, wat het ook deed. Ik weet echter niet zeker of de nieuwe firmware mijn audioverlies heeft veroorzaakt, of dat het gerelateerd is aan hitte (het is hier meer dan 100°C) of gewoon toeval.
Ik ben het er wel mee eens, als dingen correct werken, waarom zou je er dan mee rommelen?
Ik houd er echter wel van om te knutselen, ook al kan het problemen veroorzaken, er is altijd wel iets te leren.
Eens! Knutselen=Leren (y)

Discussion starter · #132 ·
Ik heb mijn firmware niet aangeraakt sinds ik de unit heb geïnstalleerd. Wat er ook op stond, heeft voor het grootste deel goed gewerkt, dus ik ben bang om het aan te raken en problemen te riskeren. Ik heb gelezen over problemen met bluetooth die niet werkten na een update omdat het configuratiebestand informatie miste over de BT-adapter, dus ik voel me gewoon prettig bij het gebruiken van wat werkt.

Ik weet dat ik af en toe kleine problemen heb gehad met audio die niet werkte. Misschien één keer per 50 keer dat ik mijn auto aanzet, werkt de audio helemaal niet, of het nu Sirius, Google Maps of lokale bestanden etc. is. Ik ontdekte dat als dit gebeurt, ik gewoon de head unit opnieuw moet opstarten (niet de auto uitzetten, maar gewoon opnieuw opstarten via de stroomopties) en na het opnieuw opstarten werkt alles prima. Dit is een van mijn weinige kleine problemen geweest, het andere is dat het soms tijdens het rijden lijkt alsof de head unit willekeurig een app opent. Soms is het de BT-telefoon-app en krijg ik een toetsenbord om een nummer in te voeren en andere keren opent het de videospeler-app en begint het het laatste item af te spelen dat ik daar had afgespeeld, maar dit zijn vrij kleine problemen geweest en ik wilde de firmware niet riskeren aan te raken.

Ik was eigenlijk geïnteresseerd in het updaten van de FW omdat ik had gelezen over een nieuwe FW die de optie gaf om de interne microfoon uit te schakelen en alleen een externe te gebruiken, maar na verder onderzoek is er blijkbaar een nieuwe CC3-unit die ze eerder dit jaar zijn gaan maken en die een ander ontwerp aan de achterkant en moederbord heeft en je kunt de microfoon alleen op dat model uitschakelen, terwijl ik de mijne zou moeten desolderen of andere dingen zou moeten doen, dus ik heb de update niet uitgevoerd omdat ik het gevoel heb dat ze alleen maar meer/andere hoofdpijn met zich meebrengen.

Ik hoop dat je je problemen kunt oplossen. Ik ben nog steeds blij met de mijne en zou het nog steeds aanbevelen, vooral nu er blijkbaar een nieuw model is waarbij je de microfoon kunt uitschakelen in plaats van hem fysiek te moeten breken, wat me gewoon belachelijk lijkt.
De mijne is prima, helemaal geen problemen. Ik ben het gewoon aan het uitbreiden met dingen die de standaard uConnect 8.4 niet kon ondersteunen (bijv. 1080p achteruitrijcamera, 2e camera aan de voorkant, etc.)

En mijn unit is er eigenlijk een van de nieuwere, de CC3 2K. Ik heb hem ongeveer 4 maanden geleden gekregen, net nadat ze hem introduceerden. De ventilator zit intern in de behuizing en ja, ik kan de microfoon in de software uitschakelen en een externe microfoon gebruiken (het is niet nodig om de ingebouwde microfoon te verwijderen). Je weet dit waarschijnlijk wel, maar je kunt een 2K-scherm kopen voor je originele CC3 om het naar 2K-resolutie te brengen als je wilt. Ik kan bevestigen dat het superscherp is, maar na het te hebben gehad, moet ik zeggen dat het voor een auto overdreven is. Heb ik uiteindelijk ooit een 2K-film bekeken of YouTube in 2K in mijn auto willen zien?? Nee. Bovendien zijn de lettertypen bij 2K kleiner, dus voor oudere ogen zoals de mijne is het standaard moeilijker om kleine tekst te lezen (ik heb de lettergrootte vergroot om dit te compenseren, maar nogmaals, ik zou niet zeggen dat de 2K een doorslaggevende functie is. Het originele scherm is al zo mooi dat het een enorme verbetering is ten opzichte van de standaard uConnect of andere derden die kleinere schermen van 7/8/9 inch hebben).

Bedankt @hexrays. Nu ik een 1080p + scherm op mijn T'EYES heb, wil ik de hogere resolutie achteruitrijcamera met de betere nachtprestaties dan de fabriekscamera. Ik wil ook profiteren van de AHD-afbeelding die de T'EYES ondersteunt in plaats van de huidige CVBS-lagere resolutie. Ik heb twee weken geleden een vervangende camera gekocht op AliExpress. Ik zag de kentekenplaathouder en het is zeker interessant, maar ik ga een iets andere route. Ik ga de ingebouwde achteruitrijcamera eruit halen en de nieuwe AHD 1080p op dezelfde plek monteren. Ik zal een beugel voor de binnenkant moeten maken om hem vast te houden, of eerlijk gezegd, ik kan gewoon constructielijm gebruiken om hem permanent in het gat te monteren.

Voor de camera aan de voorkant heb ik er een besteld op AliExpress die er hetzelfde uitzag voor $18. Ik dacht dat als het niet werkte, het ergste was dat ik $18 kwijt zou zijn! Ik ben het met je eens over "hun sensor is Sony....". 😏 "Sony gemaakt in Guangzhou"

View attachment 225218

--------------------------------------------

View attachment 225219

View attachment 225220

View attachment 225217
Leuk! Als het werkt, is het een veel eenvoudigere installatie en ook goedkoper. Ik ben enthousiast over je project. Houd me op de hoogte van hoe het gaat.

De mijne is prima, helemaal geen problemen. Ik ben het gewoon aan het uitbreiden met dingen die de uConnect niet kon ondersteunen (bijv. 1080p back-up cam, 2e camera aan de voorkant, etc.)

En mijn unit is eigenlijk een van de nieuwere, de CC3 2K. Ik heb hem ongeveer 4 maanden geleden gekregen, net nadat ze hem introduceerden. De ventilator zit in de behuizing en ja, ik kan de microfoon in de software uitschakelen en een externe gebruiken (het is niet nodig om de ingebouwde microfoon te verwijderen). Je weet dit waarschijnlijk wel, maar je kunt een 2K-scherm kopen voor je originele CC3 om het naar 2K-resolutie te brengen als je wilt. Ik kan bevestigen dat het superscherp is, maar na het te hebben gehad, moet ik zeggen dat het voor een auto overdreven is. Het is niet zo dat ik in mijn auto films in HD kijk!
Ook bij 2K zijn de lettertypen kleiner, dus voor oudere ogen zoals de mijne is het moeilijker om kleine tekst standaard te lezen (ik heb de lettergrootte vergroot om ze groter te maken).
Bedankt voor die info. Ik vroeg me af of het geüpgradede scherm het waard zou zijn. Het klinkt alsof dat misschien niet zo is. Ik kijk af en toe films op de mijne en ben van plan om wat voetbal te kijken als ik niet thuis kan zijn en in mijn auto moet zijn. Het is niet echt zo belangrijk om een superscherp beeld te hebben. Ik waardeer ook de grotere lettertypen 😁

Discussion starter · #135 ·
Leuk! Als het werkt, is het een veel eenvoudigere installatie en ook goedkoper. Ik ben enthousiast over je project. Houd me op de hoogte van hoe het gaat.
Zal ik doen. Uiteindelijk wil ik ook experimenteren met de bedrading in de auto om te zien of er een manier is om de bestaande videokabels te gebruiken in plaats van de meegeleverde bekabeling te leggen (maar CANBUS de triggering te laten verzorgen). Ik zal de camera waarschijnlijk pas over een paar weken van Ali krijgen, maar ik zal hier terugkoppelen als ik het probeer.

Voordat je hem weer in het dashboard plaatst, kun je misschien proberen aan de stroom- en antennedraden (coax) te friemelen om te zien of er een losse verbinding is.
Friemelen is altijd goed, of het nu gaat om een draadverbinding of een booty jiggle. Dat is tenminste wat ik tegen mijn vriendin zeg. ;)

Geweldig draadje trouwens, voor jullie allemaal. Ga zo door voor ons allemaal die op een dag misschien onze standaard Uconnect-units moeten vervangen!

Discussion starter · #137 ·
Wijzig de DPI op de T'EYES CC3

Hier is een nieuwe truc voor oude ogen zoals de mijne. Op de T'EYES kun je de dpi van het scherm aanpassen om alles groter/kleiner te maken, vergelijkbaar met hoe je op MS Windows je schermresolutie kunt aanpassen voor grotere of kleinere monitoren.

Volg de onderstaande stappen. Afhankelijk van je model CC3 (2k-scherm of niet-2k-scherm), stel je de DPI in naar jouw voorkeur. Goede getallen staan hieronder.

960 dpi - Dit is de standaardinstelling op het CC3 2K-scherm. Past veel op het scherm, maar voor oudere ogen kunnen sommige lettertypen en afbeeldingen te klein zijn.
-------------------------------------------------------
685 dpi - Dit is de standaardinstelling op het reguliere CC3-scherm. Dit is een geweldige optie als je grotere lettertypen en afbeeldingen wilt op een 2K-schermmodel.
-------------------------------------------------------
480 dpi - Dit is een geweldige optie als je grotere lettertypen en afbeeldingen wilt op een niet-2K-model. Op een 2K-scherm is het erg groot (misschien ooit als de ogen echt slecht zijn) 😂

Image

Image

Image

Hallo, werkt de klimaatregeling (niet-dual) van de 2015 Jeep Cherokee met deze cc3 2k-eenheid en werken alle bekende functies? Ik heb een advertentie gezien waarin stond dat je het niet moet kopen als je dit type HVAC hebt, maar ik weet niet zeker of het al compatibel is met de laatste upgrades, bedankt bij voorbaat.

Hoi, werkt de klimaatregeling (niet-dual) van de 2015 Jeep Cherokee met deze cc3 2k-eenheid en werken alle bekende functies? Ik heb een advertentie gezien waarin stond dat je het niet moet kopen als je dit type HVAC hebt, maar ik weet niet zeker of het al compatibel is met de laatste upgrades, bedankt op voorhand.
Bedoel je het type met alleen knoppen onder de stereo?

121 - 140 of 317 Posts