Vond een gecertificeerde Cherokee bij een lokale dealer met 11.000 km op de teller. De prijs lijkt redelijk en er is garantie. Ik heb een 2007 WK Diesel die het goed heeft gedaan en daarom denk ik erover om deze SUV aan een goede vriendin aan te bevelen. Zal ze er dol op zijn of vallen deze uit elkaar of hebben ze veel te vaak onderhoud nodig, waardoor ik in de problemen kom? Ze stapt over van een echotek captiva die olie verbruikte. Ik zag dat de Jeep 2.4L een olieverbruikprobleem had, maar dat dit in latere jaren is opgelost, klopt dit (of krijgt ze uiteindelijk hetzelfde probleem)? Is dit een motor met een distributieketting of -riem? Ik geef de voorkeur aan kettingen op interferentiemotoren, omdat ze veel minder vaak breken, ook al zijn de geleiders misschien minder betrouwbaar. Ik hoop dat, aangezien dit het laatste modeljaar was, alle problemen zijn opgelost en de auto 200.000 mijl kan meegaan met alleen onderhoud... Zijn er ondersteunende opmerkingen of zijn er alleen maar negatieve punten voor dit voertuig?