2014+ Jeep Cherokee Forums banner
41 - 60 of 193 Posts
Hopelijk heb ik dit goed gedaan, maar de bedoeling is dat dit huidige en toekomstige leden zal helpen bij het overwegen van het liften van de KL. Ik ben van plan dit als een live document te bewaren en bij te werken naarmate er meer informatie beschikbaar komt. Als je onjuistheden ziet, laat het me dan weten en ik zal de nodige aanpassingen doen. Ik ben er zeker van dat er een paar zijn. Ik ben ook van plan om maximale bandenmaten op elk platform toe te voegen, dus daar heb ik misschien wat hulp bij nodig. Denken jullie dat dit de site ten goede komt of is het een verloren zaak?
Uw grafiek toont dat 245/70-17 banden passen op een standaard Trailhawk. Betekent dat dat er geen wrijving is bij off-road volledig bereik, voorwielen in elke hoek gedraaid, er is geen wrijving? Zijn dit een goede pasvorm voor off-road gebruik zonder problemen of hebben ze hiervoor een lift nodig? Ik wil load range E Duratrac banden gebruiken, maar niet als ze de Trailhawk beschadigen.

Nou, je kent de uitdrukking wel: een foto zegt meer dan duizend woorden? Kijk hier op pagina 91 - bericht 901:
http://jeepcherokeeclub.com/41-whee...om/41-wheels-tires-brakes-suspension/172217-lifted-th-valpacer-aussie-lift.html
De kersenrode jeep aan de linkerkant is de mijne. Nadat ik de instructies voor de lift had gevolgd en mensen hier me hielpen, kun je zien dat de standaard, gloednieuwe jeep op de parkeerplaats van de dealer precies dezelfde hoogte heeft als de mijne. Ik heb geen lift gekregen... Ik ben blij dat er een paar mensen zijn die eraan werken. Niet dat ik RRO vertrouw, zelfs zij zeiden dat het voor een paar duizend dollar gedaan kon worden. Ga eens kijken hoeveel het kost om een long arm kit op een rubicon te zetten. Het maakt me niet uit hoeveel duizenden het zijn. Ik wil iemand die weet wat hij doet, een product laten zien dat is getest en een kwaliteitscontrole heeft doorstaan. Ik geloof dat iemand die je vertelt om spacers boven en onder je schokdempers te plaatsen, hetzelfde is als iemand vertellen om water in zijn banden te doen om ze meer gewicht/tractie in de sneeuw te geven of schroeven in je banden te schroeven voor een betere grip op ijs...
Heb je foto's van je ophanging voor en na, of in ieder geval erna? Als ik het goed heb gelezen, heb je in een bericht vermeld dat je spacers aan je veren hebt toegevoegd, maar in een ander bericht heb je vermeld dat je spacers aan je schokdempers hebt toegevoegd. Heb je spacers aan zowel de veren als de schokdempers toegevoegd, of slechts aan een van beide? Foto's zouden helpen om de zaken op te helderen.

Discussion starter · #43 ·
Uw grafiek toont dat 245/70-17 banden passen op een standaard Trailhawk. Betekent dat dat er geen wrijving is bij off-road volledig veerweg, voorwielen in elke hoek gedraaid, er geen wrijving is? Zijn dit een goede pasvorm voor off-road gebruik zonder problemen of hebben ze hiervoor een lift nodig? Ik wil load range E Duratrac banden gebruiken, maar niet als ze de Trailhawk beschadigen.
Eerlijk gezegd, ik heb geen idee. Ik weet dat veel leden 245/70-17 op hun TH's rijden en de trails vrij frequent bezoeken. Ik heb zelf geen TH, dus ik kan niet uit eigen ervaring spreken.

Uw grafiek toont dat 245/70-17 banden passen op een standaard Trailhawk. Betekent dat dat er geen wrijving is bij off-road volledig veerweg, voorwielen in elke hoek gedraaid, er geen wrijving is? Zijn dit een goede pasvorm voor off-road gebruik zonder problemen of hebben ze hiervoor een lift nodig? Ik wil load range E Duratrac banden gebruiken, maar niet als ze de Trailhawk beschadigen.
Ik heb 245/70r17 duratracs maar de 4-laags niet de 10-laags. Waarom zou je zo'n zware band gebruiken voor zo'n licht voertuig? Ja, ze passen met zeer, zeer kleine wrijving. Hoewel mij is verteld dat de 10-laags banden iets groter zijn, maar dezelfde afmetingen hebben. De 10-laags zijn zeer stijve banden en mij is door mijn lokale bandenwinkel verteld dat ze waarschijnlijk niet goed zouden slijten omdat de Cherokee niet zwaar genoeg is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like
Reactions: SS_Syndicate
Het zijn een LT-versie of Light Truck. Ze hebben ook ongeveer 12 mm profiel in tegenstelling tot ongeveer 9 of 10 mm profiel voor de D-geclassificeerde passagiersversie. Ik reed de E LT-versie zonder lift en met zeer kleine wrijving aan de achterrand van de voorste wielkast, zowel met als zonder lift. Ja, ze zijn stijver en de rit is wat steviger, maar de ophanging doet zijn werk goed om dit te compenseren.

Het zijn een LT-versie of Light Truck. Ze hebben ook ongeveer 12 mm profiel in tegenstelling tot ongeveer 9 of 10 mm profiel voor de D-geclassificeerde passagiersversie. Ik reed de E LT-versie zonder lift en met zeer kleine wrijving aan de achterrand van de voorste wielkast, zowel met als zonder de lift. Ja, ze zijn stijver en de rit is iets steviger, maar de ophanging doet het goed om dit goed te maken.

Image

Verzonden vanaf mijn SM-G900I met Tapatalk
Man, ik vind de look van je stang en antenne echt mooi. Kun je alsjeblieft de details geven? Bedankt!!

Lift Kit & Bandenmaat Tabel

Voor de lijst

245/65 = 29.5 - standaard
255/65 = 30.1
245/70 = 30.5
265/65 = 30.6
255/70 = 31.1 - geen spacers of slijpen nodig (zeer lichte borsteling bij volle uitslag)
245/75 = 31.5
265/70 = 31.6
255/75 = 32.1

Dus voor een verhoogde sport zou ik 265/70r17 kunnen monteren?

Man, ik hou echt van het uiterlijk van je bar en antenne. Kun je alsjeblieft de details geven? Bedankt!!

PM verzonden met een link en een uitleg!

TIL Ik zal RRO uiteindelijk meer geld geven. Een nieuwe liftkit van hen met meer veerweg en lift? Nu vraag ik me af of ik HazzardSkys ook aan de lift kan toevoegen.

Ik heb 245/70r17 duratracs maar de 4-laags niet de 10-laags. Waarom zou je zo'n zware band nemen voor zo'n licht voertuig? Ja, ze passen met heel weinig wrijving. Hoewel mij is verteld dat de 10-laags banden iets groter zijn maar dezelfde afmetingen hebben. De 10-laags zijn erg stijve banden en mij is door mijn lokale bandenwinkel verteld dat ze waarschijnlijk niet goed zouden slijten omdat de Cherokee niet zwaar genoeg is.

Ik rijd al jaren met zware banden op jeeps omdat ik zijwanden heb gescheurd op lichtere banden. Ik strandde in een afgelegen gebied in het noorden van Utah omdat ik een tweede band beschadigde voordat ik de eerste kon vervangen. Ik heb het probleem niet meer gehad sinds ik de zwaardere banden ben gaan gebruiken. Ik ben onbeslist over de banden voor deze jeep, aangezien het voornamelijk die van mijn vrouw zal zijn. Ik betwijfel of we veel meer zullen doen dan onverharde wegen die niet goed worden onderhouden. Beslissingen, beslissingen. Ik heb nog nooit problemen gehad met banden die verkeerd slijten op een licht voertuig, ze hebben gewoon de juiste bandenspanning nodig. Acceleratie en kilometerstand lijden er echter zeker onder, daarom ben ik onbeslist.

Lift Kit & Bandenmaat Tabel

Bedankt @David_Baker voor je onnodige slimme *** antwoord. Ik heb mijn ervaring gepost en jullie lijken het je plicht te vinden om me schuldgevoelens en godslastering te geven omdat ik iets nieuws probeerde. Goed gedaan. Herinnert me eraan waarom ik dit forum in de eerste plaats heb verlaten.

Hmm.. Ik zie je probleem. Het plaatsen van spacers boven en onder de schokdempers zal zowel de veerweg verkorten als de hoogte niet verbeteren. Hoewel het de veerweg naar beneden zou vergroten, zou je uiteindelijk dezelfde totale veerweg hebben, alleen geen lift.

Neem dit niet persoonlijk, maar als je niet begrijpt hoe een spacer lift werkt en je er een 'geïnstalleerd' hebt die je geen lift gaf, dan kun je beter wachten tot een officiële kit is uitgebracht en dan iemand betalen om hem te monteren.

Oh wacht, er zijn al 2 kits uitgebracht en beide zijn gebaseerd op de Aussie spacer lift. Oh en honderden en honderden gelukkige KL-bezitters hebben ze gemonteerd of laten monteren.

De mijne met de 1 inch grotere banden zit nu net geen 2 inch boven de originele.

Oh en post 917 van diezelfde thread is de mijne voor en na de lift.

Bedankt @David_Baker voor je onnodige, slimme *** antwoord. Ik heb mijn ervaring gepost en jullie lijken het je plicht te vinden om me schuld en godslastering te geven omdat ik iets nieuws probeerde. Ga zo door. Herinnert me eraan waarom ik dit forum in de eerste plaats heb verlaten.
En we hebben je verteld dat het onwaarschijnlijk is dat je geen verandering in de rijhoogte hebt gezien en dat welk bedrijf je ook hebt gebruikt, het verkeerd heeft. Zoals mensen zeggen, foto's of het is niet gebeurd.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lift Kit & Bandenmaat Grafiek

Niets slims *** aan mijn antwoord, het is puur feitelijk. Je hebt zelf verklaard dat je spacers boven en onder de schokdempers hebt geplaatst.

Zoals ik de eerste keer al zei en ik zal het nogmaals zeggen; als je er geen lift mee hebt gekregen, heb je het verkeerd gedaan. Misschien had het bedrijf waar je het naartoe hebt gebracht gelijk en zal wat je hebt gedaan geen lift geven.

Als je een paar foto's wilt plaatsen van wat je hebt gedaan, zullen er hier velen zijn die bereid zijn te helpen, inclusief ik.

Verzonden vanaf mijn SAMSUNG-SM-G925A met Tapatalk

• Like
Reactions: David_Baker
Niets slims *** aan mijn antwoord, het is puur feitelijk. U heeft zelf verklaard dat u afstandhouders boven en onder de schokdempers heeft geplaatst.
Dit is waarom ik ook om foto's heb gevraagd. Afstandhouders boven en onder de schokdempers zouden niets doen om het voertuig te verhogen. Als u foto's zou plaatsen, zou dit probleem waarschijnlijk verdwijnen.

Daarom vroeg ik ook om foto's. Afstandhouders boven en onder de schokdempers zouden niets doen om het voertuig op te tillen. Als je foto's zou plaatsen, zou dit probleem waarschijnlijk verdwijnen.
Eerlijk gezegd, ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik zie niet in hoe het toevoegen van een spacer boven en onder iets anders zou kunnen doen dan het voertuig optillen. Het is in wezen hetzelfde als het plaatsen van een grotere veer. Het enige nadeel is uiteraard dat de spacers niet samendrukbaar zijn, dus je zult niets winnen in articulatie zoals je zou doen met een grotere veer. Zeggen dat het toevoegen van spacers het niet hoger zou maken, is een beetje alsof je zegt dat het toevoegen van 2 extra hamburgerburgers aan een hamburger hem niet dikker zou maken.Sent from my SAMSUNG-SM-G925A using Tapatalk

• Like
Reactions: David_Baker
Eerlijk gezegd, ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik zie niet in hoe het toevoegen van een spacer boven en onder iets anders zou kunnen doen dan het voertuig optillen. Het is in wezen hetzelfde als het plaatsen van een grotere veer. Het enige nadeel is uiteraard dat de spacers niet samendrukbaar zijn, dus je zult niets winnen in articulatie zoals je zou doen met een grotere veer. Zeggen dat het toevoegen van spacers het niet hoger zou maken, is een beetje hetzelfde als zeggen dat het toevoegen van 2 extra burgerpatties aan een burger hem niet dikker zou maken.

Verzonden vanaf mijn SAMSUNG-SM-G925A met Tapatalk
Uw argument is correct als u de spacers aan de veren toevoegt. Ik reageerde op de poster die beweerde spacers aan de schokdempers te hebben toegevoegd, waardoor niets wordt opgetild. Zoals ik al eerder zei, zouden foto's een grote hulp zijn om erachter te komen waarom iemand geen lift kreeg bij het toevoegen van spacers.

41 - 60 of 193 Posts